Η πιο ακριβή μεταγραφή της δεκαετίας για την ΑΕΚ! | AEK Fans Blog

Η πιο ακριβή μεταγραφή της δεκαετίας για την ΑΕΚ!

Written By Juker on Τρίτη, 22 Μαΐου 2018 | 10:50 μ.μ.

Ο Μάρκο Λιβάγια έγινε η πιο ακριβή αγορά ποδοσφαιριστή από την ΑΕΚ μετά από το καλοκαίρι του 2008 και τη μεταγραφή του Ραφίκ Τζιμπούρ από τον Πανιώνιο.


Η Ένωση θα εκταμιεύσει 1.8 εκατομμύρια ευρώ προκειμένου να «καλύψει» τη ρήτρα του 25χρονου Κροάτη επιθετικού και να αγοράσει τα δικαιώματά του από την Λας Πάλμας, διατηρώντας στο δυναμικό της έναν ποιοτικό ποδοσφαιριστή σε εξαιρετική ηλικία που της «προσέφερε» 10 τέρματα σε 42 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις την σεζόν 2017-18, βοηθώντας την να κατακτήσει το πρωτάθλημα έπειτα από 24 χρόνια.

Η αγορά του Μάρκο Λιβάγια είναι η πλέον δαπανηρή της τελευταίας δεκαετίας για την ΑΕΚ, με την τελευταία φορά που το κόστος μεταγραφής ποδοσφαιριστή στην ομάδα ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο ευρώ να είναι τον Αύγουστο του 2008, όταν σε ένα «τρελό» καλοκαίρι επί Ντέμη Νικολαΐδη (αγορά δικαιωμάτων Μπλάνκο, Σκόκο και Εντίνιο, πώληση Παπασταθόπουλου, αποχώρηση Λυμπερόπουλου - Δέλλα και Ριβάλντο την τελευταία στιγμή, αστρονομικά συμβόλαια σε Κυργιάκο, Μπασινά και δανεισμός Πελετιέρι) , ο Πανιώνιος εισέπραξε 3.1 εκατομμύρια ευρώ για την παραχώρηση του 24χρονου τότε Αλγερινού διεθνή στράικερ Ραφίκ Τζιμπούρ στους «κιτρινόμαυρους».

Στα δέκα χρόνια που μεσολάβησαν, καμία μεταγραφή ποδοσφαιριστή στην ΑΕΚ δεν ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται ασφαλώς το κόστος των συμβολαίων τους. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις περιπτώσεις των Γρηγόρη Μάκου, Λεονάρντο (2009), Πέτρου Μάνταλου (2013 - εντάχθηκε το 2014) και Βασίλη Μπάρκα (2016), οι οποίες ξεπέρασαν τις 500.000 ευρώ, ωστόσο η αγορά του Μάρκο Λιβάγια από την Λας Πάλμας έναντι 1.8 εκατομμυρίων ευρώ είναι με τεράστια διαφορά η πιο δαπανηρή της τελευταίας δεκαετίας, δηλαδή έπειτα από τον Αύγουστο του 2008 και την απόκτηση του Ραφίκ Τζιμπούρ από τον Πανιώνιο.

*sdna.gr

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2010 - 2018. AEK Fans Blog - All Rights Reserved
Created by Dimitris Pourn